• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • МОДЕЛЬ НВК ЯК ШКОЛИ СПРИЯННЯ ЗДОРОВ'Ю

Людство з давніх-давен усвідомило ціну здоров’я, присвячуючи цій темі мудрі думки, які слугують засобом передачі знань і досвіду старшого покоління молодшому. З розумінням цінності здоров’я і руйнівних наслідків хвороб випливає думка про необхідність дбайливого ставлення до власного здоров’я.

Наукoво - методична тема: Формування ключових компетентностей управлінської та пізнавальної діяльності учасників навчально – виховного процесу як основного чинника відновлення здоров'я, його збереження та зміцнення.

Основні завдання:

Формування позитивної мотивації здорового способу життя.

Забезпечення оптимальної реалізації визначення здоров'я як сукупності можливостей організму, впливу соціальних факторів сім'ї, системи навчання та виховання.

Здійснювання соціально-психологічного супроводу та підтримки всіх учасників навчально-виховного процесу з питань формування здорового способу життя.

Створення системи науково-методичного супроводу педагогічних працівників

Вивчення і впровадження в практику роботи сучасних інноваційних методик діагностики, моніторингу і корекції стану здоров'я дітей і молоді;

Формування в учнів негативного ставлення до шкідливих звичок;

Визначення пріоритетом формування позитивної мотивації здорового способу життя у роботі з батьками і громадськістю;

Створення науково – інформаційного простору з питань збереження і зміцнення здоров'я дітей.

Проведення профілактичної, оздоровчої та еколого-валеологічної освітньої діяльності.

Принципи:

• гуманізації, започаткованої у визнанні особистості кожного учня найвищою соціальною цінністю та такої, що передбачає створення сприятливих умов для пізнавальної діяльності учнів, виховання в них різноманітних фі­зичних якостей, рухових умінь і навичок;

• демократизації, що передбачає масовий характер за­нять фізкультурою та спортом, спрямованих на розви­ток активності, ініціативи та творчості учнів і вчителів фізкультури, широкої участі педагогічної громадськості, батьків і фізкультурного активу в управлінні фізичним розвитком учнів;

• індивідуалізації, що примушує зважати на особливості психофізіологічного, психічного та фізичного розвитку, а також індивідуальних можливостей учнів у пізнавальній діяльності;

• диференціації, що орієнтується на всебічне стимулю­вання пізнавальних здібностей, здібностей кожного учня до фізичного розвитку з урахуванням інтересів, мотивів і орієнтацій на певний вид занять фізичними вправами;

• інтеграції, що означає поєднання зусиль учителів школи, сім’ї та громадськості в формуванні у учнів пізнавальних здібностей на основі усвідомлення як цінності і та пріоритетного завдання їх фізичного, психічного та духовного здоров’я.

/Files/images/sport/DSCN6595.JPGКозацькі розваги/Files/images/turizm/SAM_4379.JPGШкільний туризм/Files/images/tijden_zdorovya/Изображение 067.jpg/Files/images/lto_16/DSC08852.jpgСпортивні змагання/Files/images/kankuli/DSCN9344.JPGОсінні розваги/Files/images/f-ra/DSCN9109.JPGДень фізичної культури і спорту/Files/images/f-ra/Фото0919.jpg/Files/images/f-ra/Фото0935.jpg/Files/images/shashki/SAM_3225.JPG/Files/images/molod/SDC17823.JPGМи за здоровий спосіб життя

Кiлькiсть переглядiв: 94

Коментарi