• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • РОЗКЛАД УРОКІВ

Погоджено

Виконуючий обов’язки начальника управління Держпродспоживслужби в Шосткинському районі

__________ Ревенко В.П.

Затверджую

Директор НВК В.М.ніколаєнко

«___»_____ 2016р.

Службова довідка

про проведення експертизи розкладу уроків 1-11 класів

Миронівського навчально-виховного комплексу:

загальноосвітньої школи |-||| ступенів –

дошкільного навчального закладу на 2016-2017навчальний рік

В період з 29.08.2016 року по 31.08.2016 року на запит заступника директора з навчально-виховної роботи Солотвинського М.Р. була проведена експертиза уроків для учнів 1-11 класів.

Метою експертизи було:

  1. Недопустимість перевантаження учнів в процесі навчання.
  2. Комфортне самопочуття учнів та педагогів під час перебування в школі.
  3. Усунення недоліків в розміщенні «важких»предметів на перших і останніх уроках.

Перевіркою встановлено, що згідно шкали важкості (Гребняк Н.П., Маминістов В.В., «Санітарно-гігієнічні вимоги до складання розкладу уроків» 1993) учбове навантаження на учнів протягом тижня розподіляється наступним чином:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

Понеділок

14,2

18,6

17,9

12,4

23,3

21,3

21,1

25,5

23

12,9

26,5

Вівторок

14,3

14,9

17,9

20,5

17

22,2

22,4

22,2

29,3

24,8

25,7

Середа

17,1

15,3

16,8

19,7

20,4

23,8

32,0

24,7

26,9

23,8

21,2

Четвер

14,9

17,2

18,6

14,9

20,5

17,7

25,4

26,5

25,4

26,6

28,4

П’ятниця

8,8

12,5

9,7

12,7

12,2

19

18,5

24,3

16,7

23,3

22,1

Аналіз розкладу уроків для учнів 1-го класу.

Денне навантаження не перевищує норми (норма – 20,0 б.) .Максимальне навантаження на тиждень – 17,1 б. Навантаження протягом тижня розподілене раціонально.Максимальне навантаження припадає на середу. Але при цьому понеділок та п’ятниця несуть мінімальне навантаження, що відповідає нормі.

Аналіз розкладу уроків для учнів 2-го класу.

Денне навантаження не перевищує норми (норма – 22,0 б.). Максимальне навантаження на тиждень – 18,6 б. Навантаження протягом тижня розподілене раціонально. Максимальне навантаження припадає на понеділок. Навчальне навантаження на учнів 2-го класу складене наступним чином: понеділок має найбільше навантаження, яке при цьому не перевищує денної норми (22,06 при нормі 22,0 б.); у вівторок навантаження зменшене, а п’ятниця несе мінімальне навантаження, що відповідає нормі.

Аналіз розкладу уроків для учнів 3-го класу

Денне навантаження не перевищує норми (норма – 23,0 б.). Максимальне навантаження на тиждень–19,6 б. Навантаження протягом тижня розподілене раціонально. Максимальне навантаження припадає на четвер. Розклад уроків відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.

Аналіз розкладу уроків для учнів 4-го класу

Денне навантаження не перевищує норми (норма – 23,0 б.). Максимальне навантаження на тиждень – 20,5 б. Навантаження протягом тижня розподілене раціонально. Максимальне навантаження припадає на середу та вівторок.Розклад уроків відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.

Аналіз розкладу уроків для учнів 5-го класу

Денне навантаження не перевищує норми (норма – 28,0 б.). Максимальне навантаження на тиждень – 23,3 б. Навантаження протягом тижня розподілене раціонально. Максимальне навантаження припадає на понеділок. Розклад уроків відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.

Аналіз розкладу уроків для учнів 6-го класу

Денне навантаження не перевищує норми (норма – 31,0 б.) Максимальне навантаження на тиждень – 23,8 б. Навантаження протягом тижня розподілене раціонально. Максимальне навантаження припадає на вівторок та середу . Розклад уроків відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.

Аналіз розкладу уроків для учнів 7-го класу

Денне навантаження не перевищує норми (норма – 32,0 б.) Максимальне навантаження на тиждень – 32,0 б. Навантаження протягом тижня розподілене раціонально. Максимальне навантаження припадає на середу, інші дні тижня несуть мінімальне навантаження.

Аналіз розкладу уроків для учнів 8-го класу

Денне навантаження не перевищує норми (норма – 33,0 б.) Максимальне навантаження на тиждень – 26,5 б. Навантаження протягом тижня розподілене раціонально. Максимальне навантаження припадає на четвер. Розклад уроків відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.

Аналіз розкладу уроків для учнів 9-го класу

Денне навантаження не перевищує норми (норма – 33,0 б.) Максимальне навантаження на тиждень – 29,3 б. Навантаження протягом тижня розподілене раціонально. Максимальне навантаження припадає на вівторок. Розклад уроків відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.

Аналіз розкладу уроків для учнів 10-го класу

Денне навантаження не перевищує норми (норма – 33,0 б.) Максимальне навантаження на тиждень – 26,6 б. Навантаження протягом тижня розподілене раціонально. Максимальне навантаження припадає на четвер. Розклад уроків відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.

Аналіз розкладу уроків для учнів 11-го класу

Денне навантаження не перевищує норми (норма – 33,0 б.) Максимальне навантаження на тиждень – 28,4 б. Навантаження протягом тижня розподілене раціонально. Максимальне навантаження припадає на четвер. Розклад уроків відповідає санітарно-гігієнічним вимогам.

Висновки:

  1. Денне навчальне навантаження витримане в усіх класах і не перевищує відповідної норми.

Найбільш навантаженими днями є вівторок, середа, четвер, що відповідає санітарно-гігієнічним вимогам до складання розкладу занять для учнів 1-11 класів.

  1. У кожному класі помітне зменшення навантаження під кінець навчального тижня.
  2. Предмети підвищеної складності не завжди поставлені на 2-4 уроках, коли працездатність учнів найвища. Це зумовлено виробничою необхідністю.
  3. Режим навчального дня організовано раціонально, що в значній мірі сприяє зниженню рівня учнів і створення комфортних умов для їх навчання.

Рекомендації:

1. При плануванні контрольних робіт встановлювати термін проведення в ті дні, коли уроки в розкладі стоять 2-4 (найбільш продуктивні уроки).

2. За відсутності у розкладі уроків з 2 по 4 у випадку проведення контрольних робіт проводити тимчасову взаємозаміну уроків.

3. При складанні розкладу уроків на || семестр 2016-2017 навчального року:

Предмети підвищеної складеності ставити 2,3,4 уроками (по мірі можливості).

Чергувати предмети гуманітарного і природно-математичного циклу з динамічним або статистичним компонентом (таке переключення діяльності є своєрідним відпочинком для учнів і забезпечує високу працездатність як протягом навчального дня, так і всього навчального тижня).

Предмети розподіляти за ступенем складності таким чином, щоб вони не впливали на розумовий та фізичний стан учня.

Проводити на уроках фізкультхвилинки для зняття навантажень.

«_____»____________ 20____р.

Практичний психолог Жидиліна Н.О

Заступник директора з НВР Солотвинський М.Р.

Медсестра Гришечова

Кiлькiсть переглядiв: 392

Коментарi

  • Malikero

    2018-01-04 20:07:31

    Всех приветствую! С новым годом, хочу пожелать всем счастья, здоровья и удачи в этом году! Хороший у вас сайт, многие записи действительно полезные. P.S если у вас есть проблемы с потенцией, то советую почитать этот интенет сайт - [url=http://m16-poten.ru/mnenie-vrachey/kupity-v-kieve-sprey-m16.html]Купить в киеве спрей м16[/url]...