• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • ОСВІТНІЙ ОКРУГ №4

Паспорт освітнього округу

на 2016/2017 навчальний рік

Повна назва опорної школи Миронівський навчально – виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад Шосткинської районної ради Сумської області(с. Миронівка вулиця Миру б.5 Шосткинський район Сумська область, 41130, mиronivkа5@gmail.com, http://myronivka-nvk.edukit.sumy.ua

Прізвище, ім’я, по батькові директора опорної школи

Ніколаєнко Віктор Миколайович

Повна назва суб’єктів освітнього округу:

1. Миронівський навчально – виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад,

2. Івотський навчально – виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад,

3. Коротченківський навчально – виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад,

4. Собичівський навчально – виховний комплекс загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад

5. Глазівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Кількість учнів 207, у т.ч. Івотський НВК – 49, Коротченківський НВК – 25, Глазівська ЗОШ –11, Миронівський НВК – 93, Собичівський НВК - 29

Профіль навчання, за якими працюють опорні школи: універсальний

Кількість учнів, охоплених профільним навчанням в освітньому окрузі – 26

Мета діяльності освітнього округу: забезпечення учням навчальних закладів
району рівного доступу до якісної загальної середньої освіти; координація діяльності навчальних закладів, які входять до округу (далі - суб'єкти округу), з питань реалізації законодавства в галузі освіти, ефективного використання кадрового потенціалу, навчально методичної, матеріально - технічної бази.

Завдання діяльності освітнього округу:

забезпечення єдиного освітнього простору у межах округу;

раціональне використання творчого потенціалу педагогічних працівників;

створення належних умов для навчання обдарованих учнів;

координація навчально - виховного процесу у суб'єктах округу;

забезпечення реалізації профільного навчання;

раціональне використання навчально - методичної літератури, матеріально - технічної бази суб'єктів округу, її зміцнення та модернізація;

впровадження у навчально - виховний процес сучасних навчальних та виховних технологій.

Напрямки діяльності освітнього округу:

Рівень

Напрямок

Форми

Обласний

Координація:

- облІППО - підвищення кваліфікації;

- УОН – управлінський напрямок;

Дистанційне, очно-заочне навчання, конференції, семінари

Районний

Робота з обдарованими дітьми

на базі опорного закладу;

організація роботи недільної школи вищого навчального закладу.

Координація роботи освітнього округу з відділом освіти з питань:

- Освітніх програм;

- Фінансування;

- Матеріально-технічного

забезпечення.

Конкурси, конференції, міжрайонне наукове товариство

Методичні об’єднання, фінансування та матеріально-технічна підтримка конкурсів, програм, заходів.

Мережева взаємодія суб’єктів освітнього округу

Координація навчальних програм, робочих навчальних планів, розкладу занять, використання кадрових ресурсів, матеріально-технічне забезпечення, фінансування, спільні навчально-виховні заходи.

Угода між суб’єктами округу, Рада округу, міжшкільні факультативи, творчі групи.

Шкільний (опорної школи)

1.Художньо-естетичний напрямок

1.Художнє оформлення заходів, школи, проектів.

2 Участь учнів в районних, обласних етапах конкурсів з прикладного мистецтва, художньо-естетичної творчості.

2.Науково-технічний напрямок

1. Підготовчі курси при ВНЗ різних рівнів.

2. Дистанційна освіта.

3. Освоєння проектних технологій.

4. Поглиблене вивчення окремих предметів.

3.Туристсько-краєзнавчий напрямок

1.Вивчення проблеми, складання карт туристичних маршрутів, участь у Всеукраїнських акціях та підготовка матеріалів (плакатів, листівок, малюнків, макетів, проектів) учнями різних класів під керівництвом сектора з туристично-краєзнавчої роботи шкільної організації самоврядування.

2. Проведення бібліотечних уроків та тематичних виставок з історії рідного краю, традицій та обрядів.

3. Робота історично – краєзнавчого гуртка «Пошук»

4.Природничо-науковий напрямок

1.Впровадження факультативних занять, курсів за вибором, спецкурсів відповідно до профілю.

2.Участь у Всеукраїнських акціях і конкурсах природничо – математичного напрямку.

3. Робота гуртка «Юні квітникарі»

4. Екологічна і агітаційна освіта

5.Технологічний

напрямок

1. Робота гуртка «Художнє ткацтво»

2. Робота гуртка «Паперопластика»

3. Проведення трудових акцій, рейдів

4. Участь у районних і обласних олімпіадах, конкурсах

6.Фізкультурно-оздоровчий напрямок

1. Спортивні секції

2. Підготовка та участь в спортивних змаганнях різних рівнів, спартакіадах тощо

Форми роботи з учнями та педпрацівниками, що активно застосовуються в роботі

освітнього округу:

Впровадження інтерактивних технологій в роботу з педагогічними кадрами:

· Проведення нетрадиційних педагогічних рад і семінарів ( методи «Мозкової атаки», «Мікрофону», проектно-ділові ігри, семінари-тренінги, семінари-практикуми, круглі столи, відкриті педагогічні трибуни, ярмарки педагогічних ідей, захисти освітніх проектів, взаємовідвідування уроків та складання діагностичних карт на вчителя, робота динамічних творчих груп вчителів під час підготовки та проведення педагогічних нарад, семінарів тощо)

· Використання інформаційно – комунікаційних технологій в управлінській діяльності (електронні презентації, електронна бібліотека методичних доробок, відеобібліотека відвіданих інноваційних уроків, відео бібліотека анкетування учнів з питань реалізації методичної ідеї року «навчання і виховання успіхом»)

· Вивчення, узагальнення і поширення передового педагогічного досвіду;

· Проведення педагогічних творчих звітів.

· Лабораторія педагогічної майстерності (портфоліо вчителів).

· Перенос інтерактивних прийомів роботи з педкадрами на роботу з учнями під час навчально-виховного процесу.

· Проведення моніторингу навчальних досягнень учнів з базових дисциплін, моніторингу якості освіти по усіх предметах та учителях.

· Вивчення стану здоров′язберігаючої функції школи, психологічного, соціального та фізичного здоров′я учнів, класів.

· Діагностування молодих вчителів з метою виявлення рівня складності різних аспектів педагогічної діяльності та розробка корекційної програми їх діяльності.

· Вивчення педагогічних технологій (традиційних, ігрових, тестових, модульно-блочних, інтегральних, адаптивних, опорних сигналів та інших) та практичні заходи по їх впровадженню.

· Впровадження комп’ютерних технологій під час вивчення хімії, біології, географії, фізики, математики та інших предметів

Кiлькiсть переглядiв: 131

Коментарi