• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Методична робота

Рецепт вчительського щастя:

Візьміть чашу терпіння,

Налийте туди повне серце любові,

Вкиньте дві пригорщі щедрості,

Хлюпніть туди ж гумору,

Посипте добром,

Додайте якомога більше віри,

І все це добре перемішайте.

Потім намажте на шматок відпущеного вам життя.

І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.

СТРУКТУРА МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ

Див. вкпалення

Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах

Лист МОН ( див вкладення)

Прийоми педагогічної техніки

Приваблива мета. Формула: перед учнем постає проста, зрозуміла і приваблива для нього мета, при досягненні якої він хоч-не-хоч виконує і ту навчальну дію, яку планує педагог.

Здивуй. Формула: учитель знаходить такий кут зору, щоб навіть повсякденне стало дивовижним.

Відтягнута відгадка. Формула: на початку уроку вчитель задає загадку(цікавий факт), відгадка на яку(ключ для розуміння) буде відкрита на уроці під час роботи над новим матеріалом.

Фантастична добавка. Формула: учитель додає до реальної ситуації фантастику

Спіймай помилку!

Формула1: пояснюючи матеріал,

учитель навмисне припускається помилок.

Формула 2: учень отримує текст(або, скажімо, розбір

розв”язання задачі) з навмисними помилками – нехай

“попрацює учителем”. Тексти можуть бути зазделегідь

підготовані іншими учнями, в тому числі старшими.

Практичність теорії. Формула: введення в теорію учитель здійснює через практичну задачу, користь якої очевидна учням.

Прес – конференція. Формула: учитель навмисне розкриває тему неповно, пропонуючи учням поставити такі питання, які розкриють її повноту.

Питання до тексту. Формула: перед вивченням навчального тексту дітям ставиться задача: скласти до нього список питань.

Своя опора. Формула: учень складає власний опорний конспект до нового матеріалу.

Повторюємо з контролем. Формула: учні складають серію контрольних запитань до вивченого на уроці матеріалу.

Повторюємо з розширенням. Формула: учні складають серію запитань, що доповнюють знання з нового матеріалу.

Свої приклади. Формула: учні готують свої приклади до нового матеріалу.

Опитування – підсумок. Формула: наприкінці уроку учитель ставить питання, що змушують до рефлексування уроку.

Обговорюємо д/з. Формула: учитель разом з учнями обговорює, яким має бути домашнє завдання, щоб новий матеріал був якісно відпрацьований.

Перетинання тем. Формула: учні підбирають(або розробляють) свої приклади, задачі, гіпотези, ідеї, запитання, які пов»язують останній вивчений матеріал із будь-якою раніше вивченою темою, яку пропонує вчитель.

Кiлькiсть переглядiв: 114

Коментарi