Чому було обрано саме роботу з папером? /Files/images/paperoplastik/SDC13597.JPGУніверсальність паперу важко переоцінити. Папір – дуже виразний та піддатливий матеріал. З нього можна створити цілий світ. Використання паперопластики в навчально-виховному процесі – надзвичайно сильний стимул для розвитку інтелекту, пам’яті , просторової уяви, без яких орієнтуватися в світі дуже складно.

Робота в техніці паперопластики в навчальному процесі дозволяє формувати компетентності учня.

/Files/images/paperoplastik/SDC13389.JPG/Files/images/paperoplastik/SDC12481.JPG

1.Пізнавальна: оволодіння знаннями про папір, його виробництво, види, властивості, способи конструювання з паперу;

2. Практична: формування вмінь і навичок роботи з папером; виготовлення виробів у різних техніках, застосування основних прийомів роботи;

3. Творча: формування творчої особистості, емоційний, фізичний та інтелектуальний розвиток; задоволення потреби особистості у творчій самореалізації;

4. Соціальна: виховання культури праці; формування дружніх стосунків у колективі; відчуття відповідальності, колективізму, взаємодопомоги.

Все це дуже яскраво виражено в роботах наших вихованців.

/Files/images/paperoplastik/SDC13813.JPG/Files/images/paperoplastik/SDC13811.JPG

/Files/images/paperoplastik/SDC13599.JPG

/Files/images/SDC12474.JPG/Files/images/SDC12878.JPG

/Files/images/paperoplastik/SDC12233.JPG/Files/images/paperoplastik/SDC13606.JPG

/Files/images/paperoplastik/SDC12232.JPG


Кiлькiсть переглядiв: 116

Коментарi